Sådan får du en toptunet innovationsmotor …

Baseret på de fiaskoer, begrænsede successer og virkelige successer, vi (dvs. personkredsen bag House of Helix) enten selv har været en del af, eller har været vidne til på tæt­teste hold, har vi opstillet 10 bud og udviklet en ny opskrift på, hvorledes du får en innovationsmotor, der skaber vindere på løbende bånd.

Sådan hjælper vi dig med at identificere dine vindere, gør disse robuste og klar til markedet.

                          Følelsen når I har en vinder.....

                          Følelsen når I har en vinder.....

Har du en vinder?

Få syretestet din forretningsidé, få udviklet og konkretiseret dens kundefordele, få eventuelt egenskaberne fixet, find dens ’killer value pro­po­sitions’ og få diagnosticeret, om der er tale om en ’vinder ide’.

Baseret på denne indsigt kan der udvikles en knivskarp, robust og eksekverbar forret­nings­model med kant samt en forretningsplan med et realistisk forretningsbudget. Og dermed kan du ultima­tivt diagnosticere, om du udover en ’vinder idé også står med en ’vinder for­ret­nings­model’ og en ’vinder forretningsplan’.

TRYK HER hvis du vil læse mere om hvordan House of Helix syretester jeres idéer!

 

 

Sådan får du igen vindere?

Sådan hjælper vi dig til at revitalisere dine produkter og dit brand og give din markedsindsats fornyet styrke og retning.

Kampen foregår i stort omfang med de samme våben: Me-too produktudvidelser, flere salgskana­ler, prisnedsættelser, digital markedsføring på stedse flere platforme og så videre... Alt sammen - og mere til - synes nødvendigt, men resultatet i form af øget markedsandel eller større fortjeneste udebliver.

 

 

 

Skab vindere på løbende bånd?

94 % af globale ledere er, i følge en McKinsey undersøgelse, util­fredse med deres innovationsresultater.

Vindere løbende bånd.png

Vi drømmer alle om at stå med en innovationsmotor, der skaber og fastholder ’vindere’ på løbende bånd. Faktum er, at stort set alle - nemlig 94 % af de globale ledere  - ifølge en McKinsey undersøgelse - er util­fredse med deres innovationsresultater, idet deres innovationsmotor ikke kører så gnidningsløst, som de kunne ønske. At omdanne deres innovationsaktivitet til vindere på løbende bånd, fremstår som en nærmest uover­kom­melig opgave.