DENNE VÆRKTØJSKASSE KAN BLIVE DIN!

Her er den del af House of Helix nye opskrift der forsyner processen (Helix Winner Wheel) med værktøjer til at toptune jeres innovationsmotor.

Hermed sikres fremdrift, fart og fornyelse i innovationsforløbet.

Værktøjskassen består af 6 værktøjer, hvoraf tre er 'lånte', mens de sidste tre er selvudviklede. Især de IT-enablede værktøj 'Customer Insight Software' er epokegørende og kan ses som fremtidens måde at markedssegmentere på. Helix Customer Insight Software (CIS) skaber grundlaget for valg af målgruppe og kan bruges til at skabe forretningsresultater.... hurtigt, enkelt og billagt!

KLIK HER OG GÅ DIREKTE TIL HELIX Customer Insight Software. Her finder du også 2 film om værktøjet fortalt af Henrik Friis, partner i House of Helix of stifter af CBB Mobil.

Sammen med Helix Winner Wheel sigter Helix Toolbox på at udforske og identificere din vinder formel i hvert hjulnav; Herunder at give dine vindere kant og gøre dem knivskarpe, robuste og eksekverbare.

Sammen med Helix Winner Wheel sigter Helix Toolbox på at udforske og identificere din vinder formel i hvert hjulnav; Herunder at give dine vindere kant og gøre dem knivskarpe, robuste og eksekverbare.

Gode "lånte" værktøjer

Egenudviklede Helix værktøjer